Sista träningen innan julskinka!

Idag var de träning som vanligt i OG! Skönt, spridda skurar och inte fullt deltagande idag. En del firar jul på långväga håll. Katastrof att man inte kan komma hem till träningen ;)
En del frågeteckan kring träningen fanns idag, vad va de som hade hänt med Philip egentligen? Denna extrema skada/eller va de va?? Tror bestämt att han hade valt att slå in foten i stället för pakteten där hemma!? Det var de mest inslagna jag någonsin har sett under mina 20 år här på jorden.
Men vi får hoppas att han bättrar på sig!

En annan sak, vad hade Häll (shell) ätit idag? Han sköt å sköt idag, å mål på mål blev de. Det passar fint inför helgens turnering!! =)
Annars dominerade mitt lag på träningen idag, fantastiskt. Man kan därmed äta sin skinka i lugnan ro!!

Efter träningen styrdes den lilla Opeln till e-boda, allt för julefriden! De blev lite utdelningen av julklappar å lite mat. Mycket fint!

Nu vill jag passa på att önska alla en God Jul och att ni får en fin helg! Vill även passa på att nämna Lessebo Goifs Julcup med start på annandagen. Kom gärna och kolla!
Sist men inte minst, Nybro spelar inomhus i kalmar på annandagen, mycket spännande. Vilka är lättaste efter all julmat? Sånt man bara kan se och uppleva på plats. Men som sagt God Jul och trevlig helg.

Paaaa återseende!! =) /// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0