När sportchefen är borta!

Dansar Festim på borden! ;)
Så är det, vilket spelrum han får då, inga restriktioner och ingen att förhålla sig till! Han är som Rasmus på luffen! FRI ;)

Han är nu MR Nybro IF! Och som han axlar det uppdraget!
Han glömmer inte alls bort grejer han ha lovat Berg! Vilken ställföreträdare:)

Sjukstuga råder i Nybban, många som är krassliga! Även jag!
Växjöbilen fick stanna i just Växjö idag!
Hoppas att alla kurerar sig väl, det är hårda tider som väntar!
Och på tal om det,

Det skrivs mkt om Kalmars FF:s förmåga eller rättare sagt inte förmåga att ta hand om sina ungdomar?
Har han det hett bakom öronen Nanne? Eller läser han det ena överhuvudtaget?
Inte vet jag, men lite intressant är det!

Nu en Alvedon och lite Carina Berg!
Man måste ju få sin skörd av Berga-släktet!!

På fredag är det begravning, skönt kan jag tycka! Det är ett form av avslut, just nu går man bara å tänker på det!

Vi tar det så, jag gör som Gezim nickar och bockar.

Ralle är GO!!

Paaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer
Postat av: Sportchefen

Mr Paso började sin "frihet" med att glömma det första jag bad honom om, dels då att ge dig ett kuvert till mr Erich i Lessebo. Och enligt ryktena så har det därefter bara eskalerat med misstag :) Det blir nog till att kalla till "krismöte" direkt på onsdag!!

Håll ut Empoo :)

2012-01-12 @ 19:24:38
Postat av: Micke

Hahaha. Menar ni att han är glömsk???

2012-01-12 @ 20:58:29
Postat av: Empo

Haha! :)

2012-01-14 @ 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0