Här blir det inga?

Intervjuer!!!
De bloggar jag följer, det är i och för sig inte speciellt många, Ahonen ggr 2 Alsjöholms guden, LP och NIF! (Ungefär, ibland ngt fler)

3 utav dessa har börjat att köra intervjuer!
Men till skillnad från mina "blogg-kollegor" tkr jag så pass mycket om mig själv att det inte finns nån utrymme för någon annan!
Så det får vara!
Känns inte som om jag lägger den energi på bloggen för att "hinna" med det!

Så gott folk, ni får nöja er med det som är!
Ibland korta, ibland långa, allt som oftast halvironiska!

Varför va som alla andra? ;) Men jag gillar deras initiativ till det!

Strax träning i nybban!!! Henriksson är hemma å drar in snoret, förkyld!
Hårt att gå från praktik till skola!

Lindström leder!!!! :)

Paaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0