Handboll!

Hur svårt kan det vara? De får ju tom använda händerna! Pisspass och klena avslut, därav ett oavgjort resultat mot Makedoninen! Ska väl även säga att just Makedonien gör det bra, eller vad fan vet en annan om handboll? Man vet att de har en superstjärna och restan har man aldrig hört talas om. Jaja, man trodde i vilket fall att Sverige skulle vinna.
Men idrott är fantastsikt, det vet vi!!! =) Ny match på tisdag, dvs nya möjligheter.

På tal om möjligheter, det har man ju nu för tiden. Jag menar, det är inte många hushåll som endast har kanal 1,2,4,6, kunskapskanalen och barnkanalen? Man har ju så många fler, och med en liten knapptryckning hamnar jag kanal 15, vilket i mitt fall betyder TV4-sport!
Fotboll, MILAN-INTER!!!

Var och spanade på Swedbank idag, Lessebo tog sig till final. De föll mot de bättre laget Gullabo/Gullaboås. 3-0 till de med släpande dialekt.
De ödmjuka fick vända hem med en check på 2000 riskdaler.
Johansfors slutade 3:a. Bra gjort! Johansfors som tränas av Johnny Elm, min gamle zon-ledare. Anledningen att jag tar upp honom är rätt rolig.
Här om dagen när jag städade hittade jag ett handskrivet brev av just denna man.
Där stod det att jag var uttagen till Västerviks-lägret. De innehöll delvis saker jag var bra på men även saker jag var tvungen att "jobba" med. Bla humöret, det stod att jag inte skulle hänga med huvudet när jag missade mål!!
På den tiden var man förhållandevis målfarlig som ni förstår?
Något som helt har dött ut, så även hängandet med huvudet då? Jag är ju aldrig i närheten utav mål!! ;)

Västervik, ngt utav det roligaste jag har upplevt!!!!

Har inte tid att skriva mer nu, 5,49 är på tok för mkt tid framför datorn.
Risk för en del stavfel och SÄR SKRIVNINGAR ;) (precis som vanligt då)

Paaaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Lundmark

Ha, han måste fått nåt om bakfoten, målfarlig var du ju inte ens på den tiden ;) Vi spöade ju alltid er med pojklaget och då gjorde du aldrig mål, du dirigerade mittfältet som Scholes :) Västervik ja, gamla goda tiden, hittade kort därifrån för nån vecka sen, fina grejer :)

2012-01-15 @ 23:52:06
Postat av: Empo

Haha, du om nån vet ju att jag talar sanning :)

Å fan, bud på att skicka lite bilder?? :)

2012-01-17 @ 12:36:27
Postat av: Lundmark

Absolut, bilderna kan vi fixa nån dag :)

2012-01-17 @ 17:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0