Idol!

Är det på tv, brudarna levererar bättre än killarna! Undra om det är en tjej som står slutsegrare när säsongen skall summeras?

På tal om leverera, det gjorde v inte fullt ut mot Oskarshamn i söndags! Inte som lag och inte som individ, jag själv hade inte en utav mina bättre dagar. Men så är det, det gäller att avsluta snyggt mot Berga på lördag!!!

På tal om avslut!

http://www.youtube.com/watch?v=gfG443PiIdw

-Kollar på en del resor, visst hade det vara gott med lite värme? Huuu ja!

-Nästa vecka kommer det lite provspelare, ska bli intressant!

-Snart CL, underbart för en fotbollsälskare! Är inte alla det?

-Imon är jag ledig, då kommer nog ett rätt så utförligt inlägg om himmel och jord, mest jord tror jag. Det är där man huserar nu!!!

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0