Derby och veckans match!

Det är delar av inramningen som beträffar Lessebo GoIFs herrlag i fotboll idag. Derby mot Lindås/Långasjö och veckans match (utsedd av kronobergsfotbollens läsare)
Jag kommer inte skriva nåt speciellt om matchen här, jag väljer istället att dela med mig utav en länk innehållande fakta om dagens match. Jag fick tidigare idag en förfrågan om en intervju som jag självklart nappade på. Den intervjun går att hitta: ---> http://lgoifherr.blogg.se/

Ikväll lirar även Sverige, en match som kommer i bakgrunden med tanke på detta heta derby, jag tror att Sverige vinner ganska komfortabelt, det sägs att Ungern saknar en del viktiga spelare!
Chippen startar, det går att läsa på text-TV. Annars var det väl inga ögonbrynshöjande placeringar utav spelarena!
Min förhoppning är att få se lite utav Rasmus Elm i kvällens match, han sägs vara het som kamin!

Nu hinner jag inte skriva mer. Träningen börjar vid 5!

Vi hörs och ses, imon vinner vi mot Moheda!

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Morsan

Som sagt fotbollen för oss samman, men i fredags kändes det som kaffet var det som gällde. Här åker man långväga till byn (som nästan gud glömt). Givetvis för att se på fotboll i första hand, men tänkte att kanske det blir en liten bonus.... Men som jag sa, kaffet var din vän denna kväll, antar att det var gratis....... Får nu förlita mig på att kanske grönsaker och vitaminer kan leda oss vidare :)

2011-09-04 @ 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0