9,25!

Det är oddset som Tingsryd står i borta mot Malmö ikväll!! Bjudodds? Nja, åtminstone spelodds.
Det blir en sväng ner till kiosken, man får väl slänga in en slant!

Jag skrev igår att jag förmodligen skulle skriva ett rätt så utförligt inlägg, för det krävs inspiration!
Något som inte riktigt infinner sig i herr Anderssons huvud eller fingrar idag! När man är ledig ska man vara ute och leka, så sa åtminstone mor min när jag var liten. Och är jag i min mors sällskap är jag fortfarande liten, så jag tror fan att jag går ut och leker en stund! Trasan ska smekas och planket skall vallas!

Men först en slant på TAIF!!!!

Kanske slänger in ett bildregn ikväll, det var ju ett tag sen. Har dert hänt? A det tror jag!

Glädjande att Nybro hyllar IFK Göteborg!!
Det blir mycket gala för mig i de dagarna, först Nybro och sedan Kalmar på GFA!! Ojoj, stort!!!

Paaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0