1-1

En jämn match på Moheda IP! Moheda som är vida kända över sin grushall. Där har man varit och kollat på Lessebo när de har vunnit grusturneringen! Det var även där jag såg Rydaholm och Moheda spela första gången i mitt liv. Nu skiter vi i Rydaholm och riktar in oss på Moheda. Ett lag som jobbar hårt för varandra och har lite goa gubbar längst fram.

Vi var där idag, jämte grushallen och spelade. En jämn jämn match som slutade 1-1. De är ha första halvan av första halvlek, sen tar vi över. Vi leder med 1-0 i halvlek. Målet inprickat utav minigits!

Andra halvlek har vi mest boll utan att skapa några jättelägen, ett par halvchanser har vi ändå men inget som resulterar i mål tyvärr.
Moheda kvitterar på en hörna, de är starka på fasta situationer. Bra före dem, trist för oss! Så är det. Vi är fortfarande obesegrade i höst. Det är en styrka. Vi vill bli bättre och vi kommer bli bättre!

Nu tänker jag inte sitta här och ordbajsa en lördag, det får bli imon söndag!
Imon tänker jag bege mig mot Kalmar, exakt destination är Lindsdal, de tar emot Ljungby. Ska bli en intressant match!

Lessebo vann med 3-1 igår! Gott mos!!!!

Vi tar det så!

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0