Match va det ja!

Ikväll stundar derby, tjiho, Madesjö står för motståndet, eller rättare sagt vi är Madesjös motstånd.
För har jag fatta de hela rätt så var det de som vill möta oss? Kan ha fel i denna frågan, men vi låter det iaf stå skrivet!!
Det ska bli kul och se de testspelare som har varit hos oss i matchsituation! Väldigt spännande!

Så det blir en fredag i fotbollens tecken, som så många ggr förr. Så man gråter inte blod denna fredagen heller.
Efter matchen drar vi till (h)emmaboda, eller vi och vi, jag åtminstone!

Imon ska det tunga och tuffa damlaget (öster) till Vittsjö och få sig en omgång? Nja, det vet man ju aldrig, matchen skall ju spelas men jag kan inte annat än att tro att seriesuveränen går segrande ur den striden! Inte en enda förlust under 2011, starkt!! Men visst hade det varit kul med en seger för de röd/blå damerna!

Då kan de dansa loss rejält i morgon kväll. Fast visst det blir nog samma scenario om det skulle bli en förlust?

Undra om man skulle spräcka "ute" 0:an imon? Haha, skulle inte tro det!!! Jag är ju för fan folkskygg!!!

Är det nån kvalfotboll i helgen eller? Det hade varit gutt!

Nu måste jag kila, Nybbet väntar!

Paaaaaa återseende// Empo


Kommentarer
Postat av: gissa vem :)

vill du se kval bege dig till Loverslund för Möre - Vissefjärda ;)

2011-10-14 @ 22:56:50
Postat av: Kaggen

Hovet spelar 15.00, sugen?:)

2011-10-15 @ 00:25:14
Postat av: Empo

Det lär ju vara Pipen som skriver om Vissefjärda, eller e det Samuel! Å handlar det om Möre så e det Henke!



Kaggen, jag har funderingar på att springa dit, sugen?

2011-10-15 @ 08:02:32
Postat av: Pip pip :)

söndag 15.00 kompis :)

2011-10-15 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0