Snabba ryck!!

Undra när jag uppdaterade med 13 minusters mellanrum senast? Har det ens hänt? Jag låter det vara osagt!!
Vill bara meddela att jag är oerhört glad över en läsning tidigare idag!

Kalmar läns bästa målvakt (efter FF:s målvakter) har gjort klart med en ny klubb till nästa år. (Hans eget tycke,eller mitt?) ;)

Han kommer att representera Bergkvara AIF, ni vet dem som säljer HB, åtminstone hördes det under Barrans fotbollsgala? Jaja, vi lämnar den parantesen och nämner honom vid namn i stället!

PONTUS "BALO" NILSSON!!!!

Jag säger som Björn Skifs, Akta er noga!!!
Hoppas de låter hans personlighet hamna i centrum, alltså skall hans plats vara mitt i omklädningsrummet.
Då kommer BAIF:en få ut mycket utav sin målvakt.
De kan bli farliga då!!!

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0