Skön inställning?

Fotboll. IFK Hässleholms forward Filip Thurn skriver på ett flerårigt kontrakt med superettanklubben Öster på tisdag. Det berättar fotbollsspelaren för Kristianstadsbladet.
– Jag är på jättebra humör. Jag har suttit och spelat Call of Duty på datorn och vann. Och så nu det här. Känns skönt att skriva på ett längre kontrakt (två eller tre år). Då kan man göra en halvdassig säsong och ändå få vara kvar.

Ja ibland undrar man! :)

Nu ska jag strax går ner å äta frukost, det kurrar lite i magen!

Körde ett pass med KFF igår kväll, en träning som till stor del bestod av spel!
Passningsövning, 5 mot 5 för att senare avsluta med spel på helplan! Go träning å rätt nöjd är jag också!
Det är alltid svårt första träningen vart den än är och när den än är. Så är det iaf för mig :)
Men jag är för det mesta nöjd, ger man allt man har för dagen, så kan man inte göra så mkt mer sen! Så som sagt nöjd :)

Nu blir ser frukost!

Paaaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0