Pop och rock i all ära!

Men tackar vet jag dansband!! Det sätter verkligen sin prägel! Visst är det aningen förutsägbart och handlar till stor del om kärlek och sorg. Men det finns många goa och genomtänkta stycken, lyssna bara här!

För det spelar ingen roll om du är fattig och pank, eller om du är miljonär, jag är den rikaste flickan/pojken i hela vår värld, så länge du har mig kär!

De om något är klass. Jag ska inte på några som helst gruder påstå att jag följer det slaviskt eller tänker på det jämt och ständigt. Men ibland stannar man till och funderar, tänker på vad man har och blir alldeles varm! Man har det rätt bra om man bara tänker efter!
Eller som Berg och jag brukar säga när vi talas vid i telefonen, allt blir så bra som vi gör det till!

Tänkvärt eller läsvärt eller ingetdera? Tja, det avgör bara ni!

Ha varit i Eboda en sväng, lite inomhuscup! Inte speciellt road! Åkte dit för att kolla på min lille Pontus! Det jag såg skötte han sig väl! Hörde att han hade blivit uppläxad utav Mr Stefan Söderqvist! Befogat eller ej? Man vet aldrig med den gode Söder!!

Orkar inte orda mer,är verkligen uppe på övertid! Ska upp relativt tidigt imon med, så vi tar det så och säger....

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0