Har fortfarande inte förlorat!

Någon match som målvakt! I helgen kunde jag plussa på ytterligare 2 matcher till mitt "målvaktskonto"! Tidigare matcher är Växjö BK borta, 35 min. Furuby borta med Lessebo-B för många års sen! BK borta är ju en säregen historia, där Ricke skadar sig, Robban hoppar in och blir senare utvisad!! 2-0 blev slutresultatet, 3 "nollor" i samma match!

Furuby
borta, där stod våran sportchef Patrik Berg (då tränare i Lessebo) första halvlek och jag den andra! vi vann matchen med 8-3 och jag inte är helt fel ute. Satte 2 och släppte in 1 ;)

Och i helgen var det dags igen, 2 matcher i Sigfridscupen blev det. 2 segrar och sex friska pinnar. Jag hade Nilsson gamla vantar på mig, klart det blev seger då!! ;)
På tal om Nilsson, kolla bilden!!!!
Han ser riktigt smidig ut, ryktet säger att det är en utav karriärens bästa räddningar? Är det så här han kommer lira i Bergkvara räcker det med han själv och Thom Emilsson är på banan?

Nu drar vi strax mot Nybban...

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0