Dåligt uppdaterad!!

Inte jag, men ni som läserare. Jag vet ju precis vad som rör sig i min skalle, eller vad som inte rör sig. Men det vet ju inte ni, jag ska få er på lite "säkrare" mark i detta ärende!!

Galatider, och outfiten är bestämd. Eller var den förutbestämd? På biljetten till Barrans gala står det ju faktiskt att man ska bära kavaj! Är det enbart detta plagg eller önskas det något mer? Ska alla vara klädda i kavaj? Herre som Dam? Jag får helt enkelt se på lördag. Jag har iaf bestämt vad jag ska ha, rumsrent och städat!

För att inte gå händelserna i förväg måste man ju även benämna NYBRO IF:s gala som anordnas nu på fredag. Shit, det är mycket gala för en annans del!! (eller för min del)
Med gäster som legendaren Glenn Hysen, kan det sluta i annat än succé?? Den som lever får se, sen måste man ju vara på plats också!!

Glenn hade ett stort krav för att komma till Nybro, det var att han skulle få hoppa av tåget i Lessebo och bara få njuta i paradiset ett kort slag.
Självklart gick de med på detta. Så lite efter 12 ska jag och Nicke plocka upp honom på Lessebo station, efter det ska vi bege oss till Kosta för en liten lunch. Sedan vankas det glasblåsning hos "mästerblåsarn" Uffe.
Vilken dag, 3 Liverpoolfantaster, fy sate!!!!

Lite historik!

-Robban Björklund satte 3 baljor på Ljungbys testmatch för ett par dagar sen!
-Philip Rosqvist vände och vred på sitt egna vis, så pass att Ljungbys ledning blev intresserade!
-Zlatans form pekar spikrakt uppåt!
- Inget lyse på träningen igår, ajaj!

Undrar som en flundra om jag ska tvätta bilen? Eller hoppas jag på regnet? Tja, vi får se!

Paaaaaaa återseende// Empo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0