Lördag!


Hanboll på TV, dystert väder, en allmänt tråkig lördag! Inte så konstigt egentligen med tanke på gårdagen!
Förlust mot Färjestaden i ett så kallat derby! Det känns så jävla pissigt idag! Men som det stod i Barran, vi kan inte lägga oss ner och dö! Och det kommer vi inte göra heller, så klart att det är tungt nu, men vi får helt enkelt jobba vidare ödmjukt och tro på det vi gör. Annat vore att sälja sig helt, resultaten kommer det lovar jag!!

Matchen som helhet: Vi börjar matchen bäst, sen kommer kallduschen. Andreas "Snurre" Persson skickar iväg ett skott, eller vad stod i tidningen? Välriktat inlägg? Eller nåt liknande... Skit i vilket, bollen letar sig fram till deras ytterforward Alexander Löfström som inte gör något misstag. 1-0 är ett faktum och här sjönk vi som en gråsten. Eller det gör vi kanske inte riktigt, men efter 2-0 är det rullgardinen ned. Vi lirar väl okej halvleken ut, sen i andra så är det bara kamp. 2-0 stod sig och därmed inga poäng inhämtade på Tallhöjden.

Värt att notera:
* Filip Quist spelade 10 min, snygg var han.
* Publiken hade kul åt min Lessebodialekt.
* Måns Söderqvist uttalade sig tidningen, Nybro hade inget att hämta!
* På tal om Quist här ovan, hans mor var snyggast på Tallhöjden!
* Lessebo spelade oavgjort igår!
* Winberg har varit på shoppingtur idag!!!

CL-kväll, UNTEBART!!!!!

Paaaaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer
Postat av: Mor

Du gjorde min dag idag, i nästa liv Emil......

2011-05-30 @ 18:14:00
Postat av: Empo

Krävs de så lite? Ett sant nöje!

Jag svänger förbi nån dag och våldgästar!! =)

2011-05-30 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0