Friska och friska!!



Igår utlovade jag friska rader, idag kan jag med all säkerhet säga att det inte är friska rader jag skriver. Anledningen till de är att jag känner mig lite "däven", ett Lessebouttryck för krasslig och småsjuk!
Så jag tänker inte lägga nån vidare energi på detta inlägg dessvärre!

Jag tänker i alla fall ta upp en grej här, nåt väldigt positivt.
Grönmovallen är åter i "bruk", (för utomstående, den har varit GANSKA hård) Hammarstedt har fixat läckan som har varit där uppe! Så i natt skall det vattnas för fullt, förhoppningen är i alla fall så.

Hur vet jag då detta?
Grabbade tag i min mobil, slog nr till Nybro Kommun och fick prata med en helt fantastisk kvinna, ingen mindre eller större än Eva Alexandersson. Hon berättade för mig hur det hela låg till, med bl.a läcka och sorgsna vaktmästare. Så nu hoppas alla inblandade på att Grönmovallen blir som den brukaar vara: Som en bal på slottet!!! Alldeles underbar!!!!!

Vickan fick vi ingen riktig rätsida på! Eva tror att vaktmästarna sköter sitt jobb, det gör jag också. Lita på människan är något man absolut måste göra. Så vi hoppas även att denna plan tar sig, så vi slipper spela våra matcher i ÖRSJÖ, ORREFORS?? Inget ont om dessa orter, men Vickan är Vickan!!

Med detta sagt så kan jag konstatera att jag lade lite energi på detta inlägg trots allt!
Men nu blir det bingen.....

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov gott!!

2011-05-04 @ 21:07:44
Postat av: Anonym

sov gott!!

2011-05-04 @ 21:08:03
Postat av: Empo

Tack!

2011-05-05 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0