En lördag med glimten i ögat!

Har tänkt att lista några lördagsfräckisar här på bloggen.
Jag säger som en stor artist brukar säga... Mööcke mööcke nööje!!

Fräckis 1:

Snickaren på våning 3 märkte att han hade glömt sägen längst ner på innegården. Han pekade på sig själv(jag), nöp ihop benen och vred sig (behöver), drog armarna fram och tillbaka (en såg).
Kompisen på våning 1 som hade uppmärksammat alla rörelser nickade och började onanera. Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan:
Vafan, är du dum? Jag vill ju bara ha min såg.
Kompisen:
Ja, jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "jag kommer snart"!!!!

Fräckis 2:

Om du lägger 2 nötter på marken så har du?
2 jordnötter.

Om du lägger 2 nötter på en val har du?
2 valnötter.

Om du lägger 2 nötter på hakan har du?
Förmodligen en penis i munnen!??

Fräckis 3:

Piloten tar fram mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg de ska ta och beräknad ankomst.
När dettaärgjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa men glömmer sedan att stänga av mikrofonen.
Håkan, har du ställt in autopiloten på Gran Canaria?
Ja det är klart. Nu ska jag gå och skita sedan ska jag sätta på Sonja av bara fan. 
Hon är alltid kåt och beredd på en snabbis i pentryt.
Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen. 
En flygvärdinna kommer springande i gången men snubblar raklång och blir liggande på golvet. 
En passagerare klappar henne på axeln och säger: 
Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först!

Hoppas någon av dessa 3 föll sig i smaken?

Idag spelar mitt favoritdamlag(har bara ett) borta mot Eskilstuna, hoppas på en 3:a

Lessebo vann igår kväll. Bra gjort!

Älmhult ångar på i "fel" 3:a. Dansken levererar!!!!

Imon beger vi oss till Ryssby, det är väl de närmsta Ryssland vi kommer? Hoppas på en 3:a.
Nu blir det kalas för bror.

Paaaaaa återseende// Empo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0