Onsdag

Lugn dag, praktik och sen är det över. Man kan säga att det redan är torsdag. För ikväll ska jag inte göra någonting, invänta kvällen så att jag kan gå och lägga mig. Följa lite liverapportering från Örebro, för att se om TAIF klarar sig kvar i Allsvenskan. Hoppas hoppas.

Dagen har varit bra, lägg märke till att det nästa alltid är så. Vilket underbart liv man har egentligen. I alla fall av texten att döma. ;) Men så är det faktiskt.
Jag sitter här och lyssnar på MUSIK, och det vet ju alla vad det innebär. Drömmer mig bort och tänker på sommaren, värme sol och bad. De orden får mig och tänka på en Sven-Ingvars låt, så väljer nog att slå på den, luta mig tillbaka och ta de väldigt piano.

Tror faktiskt jag nöjer mig med det. Funderar på att åka upp och våldgästa Fånge i några minuter, men som sagt musiken är ljuvlig och lugnet kan vara skönt att infinna sig i ibland!

Så jag bjuder på en välklädd sommarbild och säger....

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sven Ingvars är fina grejer Emil!!!!=)

2011-03-02 @ 18:57:54
Postat av: Anonym

hälsn spångberg=)

2011-03-02 @ 18:59:05
Postat av: Empo!

Hälsa i från vem ?=)

Sven-ingvars är ett måste!

2011-03-03 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0