Kom igen Sverige!!!!

Nu sitter vi här, jag och Stene. Vi inväntar Sveriges första match i detta mästerskap. För er som inte är så intresserade av damfotboll ska jag berätta att det är VM som gäller! =)
Vi lämnar Sverige-matchen och hoppas att det blir en promenad i parken. Tror de vinner med 4-1.

Jag går raskt över till en annan dammatch, vilket damfan jag är förresten!!
Ikväll är det STORMATCHVärendsvallen! Öster-IFK Kalmar. Derby, derby, derby!!!!
Lyckas Mamy sätta några mål ikväll?? (har henne på barrancoachen)

Vi är fler bilar från Lessebo som ska in och kolla. Här gäller det att stödja sitt favoritdamlag i en så pass viktig match. I vår bil är det 3 ggr Andersson! Härlig trio måste jag säga! Idag kommer vi vara iklädda österkläder alla 3, eller? tja vi får väl se ;)

Jag hade hoppats få se Markku Ahonen där inne idag, mannen som under året har fått en förkärlek till IFK Kalmars damlag. Han uteblir dessvärre, Boda har match mot Visserfjärda om jag inte missminner mig. 
För att han inte ska missa så mycket från detta hyper-intressanta derby ska vi ha sms-kontakt varje kvart.
Synd att vi inte kunde stå där ihop och utbyta en och en annan fotbollstanke. Men den som väntar på något gott....

 Får vi se så här glada Österbrudar ikväll?? =)

Heja Sverige och framförallt heja ÖSTER!!! =)

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0