Inget vidare!

Idag är det inte nåt som har varit speciellt bra! Alltså kan man säga att det inte är något vidare bra alls! Skorna Ingo å jag köpte var åt helvete fel, inte riktiga nånstans! Sån blunder! Men vi får väl bjuda på den! Lagom bloggmaterial i alla fall! En annan sak som inte är något vidare är: jag är själv i Eboda, slöjors själv och själv är jag ju inte, det är ju flera invånare i hålan, men dessvärre inte de som skall vara hemma! Sanna med familj var fortfarnade kvar i stan! :( Så vad gör man? Tja, tog bilen en tur neråt byn, nu sitter jag vid simhallsplanen och spanar på tjejfotboll! 13-åringar om jag ska tippa på nån ålder! Annars är det inte mkt glatt! Winberg slog en pling alldeles nyss, min stora förebild inom skrivandet! Det finns ingen som kan formulera meningar som den gode Winberg :)! All heder till denne man!! Hoppas att han får en anställning i Växjötrakten någon dag, så han kan skriva lovord om det ödmjuka herrlaget Lessebo! Det skulle vara helt underbart!!! Nåt mer har jag nog inte att tillägga! Får jag fatt i en dator ikväll så kommer det kanske en redigering på detta inlägg, eftersom att texten flyter samman!..,,, surt sa räven? Eller var det jag!? Hur som haver,,,,, Paaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0