Disco

Den korta arbetsveckan var till enda och nu börjar den långa helgen, eller? Ne just det, idag är det disco.
Det var längesen sist, undra om min dansskor passar? Har inte använt dem sedan sjätte klass!!! Det är förövrigt den senaste gången jag var på ett dansgolv!
Discot är tillängnat för blivande 7:or och för dagens 7:or, (för er mindre begåvade, morgondagens 8:or, eller efter sommarn om man så vill!)
Det ska bli rätt roligt faktist, sådant brukar var rätt så uppskattat bland eleverna! Det får en möjlighet att "lära känna" varandra innan skolan börjar till hösten. Helt perfekt!
Minn roll i det hela? Lekledare och dörrvakt, vad mer kan man vara lämpad till? Kankse nån grej till, men det får räcka!!!

Lite tränings INFO:

Vi har ju som bekant(?) bytt underlag helt. Vickan är inte längre spelduglig, eller det har den ju inte varit någon gång. Men nu mera huserar vi på Åkrahälls konstgräs. Där ska vi vistas till gräsfilosoferna har gjort sitt.
Många spelare ropar hej, andra inte!
Personligen tycker jag lite sisådär om konstgräs, det tar död på fotbollen i någon vid mening. Egentligen blir den bättre kanske, det går ju lättare att lira. Men tjusningen och charmen förvinner lite. För det finns inte mycket som är bättre än att springa ut på en nyklippt fin gräsmatta. Det är i alla fall min åsikt, undra om Tommy P är av annan uppfattning?

Något annat på agendan?

Vad skulle det vara? Kommande studenter? Tja, det är ju  trevligt för dem. Håll i hatten och ta det lugnt säger jag bara!
Jacob Johansson klädsel igår efter träningen, går den ens att beskriva?
Fyller snart år, herregud vad tiden går! Snart 25.
Skruv spelar ikväll! Älghult borta, man får ju gåshud!

Nehe nu får jag nog lämna över ord och bild till någon annan, har lite saker att fixa.

Paaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer
Postat av: den snygga klädslen

det är höstmodet Emil!!!!

2011-06-01 @ 22:42:32
Postat av: josefine

Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

2011-06-01 @ 23:06:44
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: Albin

hej hej! Hur mår du då? :D Snygg blogg =D

2011-06-01 @ 23:07:08
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag har en liten tjänst att be dig om.

Jag är i final i Airtours fototävling och behöver din hjälp! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på mitt foto, "Hej Manhattan".



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand

2011-06-01 @ 23:14:15
URL: http://hejmanhattan.blogg.se/
Postat av: Empo

Höstmode?? :)

2011-06-02 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0