Bemärkelsedag

Födelsedag, det är inte så smickarande längre. Man blir ju som sagt bara äldre och har ingen direkt ålder att se fram emot. Som en god herre sa idag, är det 30 du fyller? Tja, inte riktigt än, men snart så. Fast det ska väl rinna mycket vatten i bäcken innan dess får vi hoppas! =)

Min födelsedag har varit väldigt bra. Många gratulationer och många fina presenter. Väldigt nöjd måste jag säga!
Nåt som verkligen krönte dagen var att se alla elever som gick ut 9:an idag, de var som välklädda och fina.
En del ledsna andra oerhört glada, de har stängt grundskoledörren och skolplikten har upphört (dock behövs väl gymnasieutbildning idag) det är nu nya dörrar ska öppnas och nya val skall tas. De har förhoppningsvis 3fantastiska år framför sig på gymnasiet!
Det har varit ett sant nöje och lära känna dem. Och det säger jag inte bara för att jag "kan" skriva och snacka, det kommer från botten av mitt hjärta. Det är fina människor som kommer lämna ett stort tomrum på Bikupan till hösten!
I skrivande stund har de avslutningsfest i Hovet, hoppas det är en lugn och stillsamn tillställning.

Har även tränat idag, skönt och röra på kroppen! Match mot Rydaholm på söndag! En seger där och vi är med på allvar!

Nu är man uppe på övertid idag igen. Så nu blir det bingen....

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0