Trevliga telefonsamtal!

Man sitter här och klickar runt, kollar in lite sportsidor och diverse bloggar.
Det verkar som att flertalet har en form av "sommarpaus", man lägger inte in inlägg lika tätt som i vanliga fall. Det märks även av på mig själv. Inläggen duggar inte lika tätt som det brukar! Och tur är väl det egentligen, jag hoppas att så många som möjligt roar sig med någon form av spontanidrott istället! 
- Det gör i alla fal jag!

En som man alltid kan lita på och som man alltid tittar in hos är Boda-Kurre, eller nej förresten inte han! Hans krypin kan man kolla på i Kosta, vart annars!!!! 
Mannen jag sökte är såklart Markku Ahonen, han bloggar om allt mellan himmel och jord, det är väl därför man är en ständigt återkommande gäst i hans blogg. Idag har han hunnit med hela 2 inlägg, är han färdig än? Tja, man vet aldrig!

På agendan:
Idag har man skött det som skötas kan. Jag har varit i Kosta och fixat ett par "bortbyxor".
Slängt på lite brev på posten.
Inte ringt Rolf som jag hade tänkt, det blir förmodligen i bilen på väg till Eboda.
Tränat i ungefär 47 min.
Spelat lite kort.
Det var nog så här långt!



Hur var det där med de trevliga telefonsamtalen?? Ja hur var det med de egentligen. Tja, det får ni inte veta här idag!!! Haha!!

Paaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0