Skogsbonde nästa!

Idag har man varit i Väckelsång 3 ggr. För er som inte vet vad Väckelsång är så kan jag kort beskriva samhället.
Min mormor bor där och de har en röd Arla ko vid infarten till samhället.
Vad gjorde jag då där? Jo, jag har lastat ved i stora mängder. 8 kubik har vi kört idag, så man har burit ett ex antal kilo idag. Morsan har nämligen näst inpå eldat slut på all sin ved, så då fick lille pojken köra å hämta nytt!
Den lantiga miljön är något jag är väldigt tillfreds med, den ger ett lugn i tillvaron. Så man kanske skulle skola om sig till skogsbonde??
Så det är vad jag har sysslat med idag, utöver de har de varit lite morgongymnastik och även en del darttittande! Är ett stort fan av dessa lirare, varje gång de sätter 180 hoppar jag upp å ner i soffan där hemma.
Lite Nybro Open snack:
Säkra källor säger att IFK Kalmar har fått bort all snö som har legat på Fredriksskans, då deras tårar har sköljt bort de vita täcket, anledning? Att de inte får vara med och lira i Open nu i helgen.
Nybro A kommer att träna på underlaget imon och vara väl inspelat till helgen.
Älmeboda sägs har plockat höns hela vintern och är i ett lysande skick.
Örsjös Juniorer är sugna på segerns sötma!
Emmaboda IS har utlovat en del, på tok för stora ord för att ens ta i min mun och framför allt i fingrar. Så de låter vi båda vara osagt och oskrivet.
Mer snack imon! Nu blir det juniorkronorna.
Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste börja med dagens outfit empo i och med att du är bygdens stilikon! :) /stort fan

2011-01-06 @ 05:33:10
Postat av: Empo

Förslag?

2011-01-06 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0