Åt helvete som farfar hade sagt!!!!

Mitt värsta samtal i karriären.......
Fick kasta in handduken, ådrog mig en sträckning i högra ljumsken på träningen. Kan inte åka till Falkenberg imon som det var tänkt!
Det värsta jag har varit med om, när jag lade på luren och förstod att jag inte kunde åka rann det en tår ner för mina kinder.
Snyfta kan man göra, å resa sig kan man göra.
Å jag tänker resa mig. De glädjande ur samtalet var iaf att de ville se mig när jag blev "frisk", så det kan ju betyda redan nästa vecka eller till sommaren.
På så sätt känns det ändå som att man har gjort ett gott intryck på dem där uppe på västkusten.
Men just nu så känns inget speciellt glädjande.

Det är ju hällvetemjöl i en skål.!!!!!!

Så i morgon fredag så får jag istället utnyttja min julklapp å åka till malmö och kolla på semifinalen i handboll. Men vad är det jämfört med testspel med en superettanklubb??? Den biljetten är i mina ögon inte jätteprio, men vad fan ska man göra? Hellre åka ner där å glo än å sitta hemma å glo... Det är nog bara värre.

Nu hoppas jag innerligt att jag blir bättre till nästa vecka!!!
Så är det med de!!!

Nu ska jag sitta uppe å lyssna på dansband hela natten!!

Paaaaaa återseende// en ledsen Empo

Kommentarer
Postat av: Lundmark

Fan så trist! Krya på dig Pipen!

2011-01-27 @ 21:21:28
Postat av: eve

lider med dig kompis! men de kommer nya chanser!!

ses i malmö istället hejja sverige!!!

2011-01-27 @ 21:26:34
Postat av: Sara, Thomas, Jesper o Julia

Tråkigt med skadan, men du är nog i form snart och kan ta tillbaka din plats. Krya på dig!

2011-01-27 @ 21:33:40
Postat av: Markku Ahonen

Taskig tajming Empolio men det är bara att ta nya tag. Den som levererar får alltid en andra chans!

2011-01-28 @ 14:01:07
URL: http://markku.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0