Tisdag

Mycket i skolan idag. Allt från sammarbetsövningar till simning, riktigt bra dag! Mycket bra bröstsim faktiskt!
Det var skoldagen det, nåt annat vet jag inte att nämna!

På träningen löpte jag lite å agerade lite målvakt, ljumsken börjar kännas bättre.
De var lite spel på slutet, där fick jag se mig överlistade av Kolle 2 ggr, men det var bara dessa 2 ggr jag behövde böja mig ner efter en boll. Annars var det bara "hemmåtpass" som man kunde omfamna! (nämner inga namn på "skyttarna")
När vi skulle springa till träningen märkte Jacob att han var lite tyngre än vanligt, han hade glömt att ta av sig sin silvriga Rolex klocka. Inga skada skedd, men lite tankspridd är han allt!! ;)
Annat som hände innan träningen, om man går in på toaletten förutsätter man att det finns toapapper? Eller?

Kortisar:

Adnan letade efter Kalles saft efter träningen, herregud säger jag bara!!
Kolle och Gez tränade styrka ihop.
Philip hade svårt att få bort all tejp från sin inslagna fot, fortfarnade julpapper?
Festim LÖS med sin frånvaro.
Gits kastar handdukar på Rasse.
Ingo fräste näsan.
Jalonen hade svårt att få tag i en dusch, undra om han blev ren?

Nog för idag!!!
Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0