Städat å klart?



Vad är det vi ser? Jo, en skitig toa, iaf i ett avseende. Som bilden avslöjar är "vi" i Nybro förbannat dåliga på att trycka ner våra sopor. Blev rosenrasande idag ner jag såg detta! Hade bara tid funnits så hade jag dragit en salva efter träningen. Men det var någon annan som tog upp den tiden ;)
Men reeeedig som man är så åtgärdade jag denna förödelse!!!
Lite kort om våran toalett, som förutom detta är en av de renaste i världshistorien. Så här kan vem som helst sätta sig ner och kissa utan att vara rädd för diverse bakterier. Kan vara bra och tänka på om de skulle krisa någon gång.

Idag ska jag för första gången i bloggens historia göra en korrigering. Där med inte sagt att de inte har funnits något från tidigare inlägg att korrigera, men orken eller upptäckter har uteblivit. Men denna gång var misstaget på tok för grovt. Robban stod för 2 utav målen i helgen och inte 1. Den som inte gjorde något var Tommy, eller ja de var ju ett par till. Men själva felskrivningen var att han hade gjort 1, men så var inte fallet. Tyvärr, men jag vet att vänsterfoten kommer att leverera mål, vänta bara.  

Idag var det träning och snack. Mest snack tror jag ;), men sånt är viktigt för att veta vad vi ska jobba vidare med.

KORTISAR:
Solklar 1:a, Jalo har rakat skägget, nu får han vänta tills nästa jul innan det kommer fram något nytt.
Philip har funderingar på att raka sitt, DET TKR JAG!!
Jag ska raka mig ikväll.
Westling undrar om vi kan byta bil?? Haha.
Playtones är namnet på de flestas läppar sådana här dagar!
Har fått en ursäkt från den tjuriga damen från Hovet. Så fort förlusten hade lagt sig kröp personen i fråga till korset!!!
Det räcker nog så.
Nu innebandy på TV4 Sport.

Paaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Damen

Fin toalett. Bra initiativ.

FAST det där var väl att överdriva, jag har inte krupit någonstans! Tror bestämt att vi kom fram till att det var DU som hade tolkningssvårigheter VILKET jag nu kom på, KAN bero på att du kommer där du kommer ifrån. Stackars dig. Du hade aldrig någon chans.

Må väl!

2011-02-21 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0