Läsarna ökar!

Jo så är det faktiskt, stabilt antal varje dag. Något som är väldigt glädjande!
Men nåt som får det att skjuta i höjden är när jag talar eller rättare sagt skriver om en alldeles enastående person! Pontus "Balo" Nilsson, vad som föranleder detta är något ovisst men jag har faktiskt mina aningar, kan det möjligen vara för att han är lokalfotbollens största profil/joker? Jag låter detta vara osagt ett tag till, men skall snart fatta ett beslut om detta. Därför kommer dagens inlägg delvis handla om denna GIGANT!

Balo, som numera är alias för den Pårydfödda målvaktsjätten är ett sant unikum. Jag menar, han lyckas med den ena bedriften efter den andra. Lyssna här, han är med i toppen på varje "Nybrofråga" på hemsidan. Först var frågan om vem som skulle göra första målet i träningsmatch nr 1. Vem var med och hade tätkänning? Jo Balo. Fråga 2, en fråga som kanske är lite mer befogad om man kollar ur Balo synpunkt, truppens glädjespridare. Även här en tätposition, rent utav vinnare!
Fråga 3 gör mig något förundrad och det är kanske därför jag väljer ordet unikum. Här är det fråga om vem som är snabbast på 100 m? Vem leder den omrösningen just nu? Jo ingen mindre än Balo. Nämnvärt är väl ändå hur i hela fridens namn en människa som inte tar ett löpsteg kan vara snabbast??? Jag har funderat och jag kan bara komma fram till en sak, ett sant unikum. Det är bara vårran Balo som kan lyckas med det.

Idag hade målvakterna egen "träning", undra hur många kakor de åt idag? Tyckte mig kunna se smulor kring målvaktsrobbans rosiga kinder. Aja, bara de tar bollarna så. Alla sätt är ju bra utom de......??

Vi andra hade lite olika former av löpning, kan väl säga att det kändes i benen. Och så kryddar vi det med lite spinning imon. Inga problem, vi är ryska soldater.

KORTISAR:
Har kommit på att helgens match är ett perfekt tillfälle för mig att lämna ett par skor till Quist! Hur länge har jag haft dem egentligen?
Adnan å Vladan kör på hårt.
Undrar om de blir nån varmvatten på vickan nån gång?
Träffade Ozzy idag.
Tompa står i köket och rör i grytorna!

Väljer att avsluta inlägget med en vacker bild-------------------> 

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0