Derby

Dagen idag har varit oerhört stillsam. Foten har gått från tennisboll till piningsboll, mycket positivt.
Åt lite frukost i lugnan ro idag på morgonen. Efter det begav jag mig upp mot sporthallen, tog fram cykeln från vintervilan. Den rullade på lika bra som den gjorde när jag ställde in den, det känns ju skönt för resterande del utav året.

I sporthallen var det b-lags match. En go b-lagsmatch, det var ju derby mot hovet.
En rolig tillställning, lite för lite derby kamp kan jag tycka, men resultatet gick ju ur Lesseboögen sett helt rätt.
En del tjuriga var det på läktarn med, tror bestämt de va från hovet, de reste sig upp utan och säga hej då ens. Sånt är livet på en pinne!

Måste väl även nämna att min gamle frabror stod för 3 utav Lessebomålen, annars blir det väl gliringar. Slutresultatet blev 5-4. Jämt på alla sätt och vis.

Nu under kvällen har vi suttit hos Fånge å kollat på lite boll, somnade efter stund så då var det lika bra att bege sig hem mot lyan. Ska väl kanske ut till Vide ikväll med!

Nämnvärt är att Fotbollsblogg på barometern äntligen är tillbaka, undra om han har blivit solbränd uppe på hjässan Winberg?

Aja det får vara nog för idag. Imon är det måndag igen, skönt!

Paaaaaa återseende// Empo 

Kommentarer
Postat av: Farbror N

Jag menar det Empo.=) Ha varit en bra helg för mig....:)

2011-02-20 @ 19:58:51
Postat av: Empo

haha! minst sagt!!!!! helt sjukt!! =) det räcker så!! undra när man får ta del av allt ;)

2011-02-20 @ 21:49:51
Postat av: Ida aka Tjuriga jäveln på läktarn

Tar åt mig lite av det där uppe. Lite tjurig får man väl lov att bli när mitt lag förlorar? Ta det inte peronligt!!! Du kan inte hjälpa att du kommer från Lessebo.

Kan dock ge dig glädjande beskedet att jag från och med nu har återupptagit läsandet och ska återigen troget nu följa dina äventyr :) KRAM kompis!

2011-02-20 @ 22:25:13
Postat av: Empo

Haha! Djungeltelegrafen hör sitt!

Var ju tvungen att salta lite! Gutt att du tog åt dig! ;)

Haha!

Bra att du läser! Träning ons!

2011-02-21 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0