Debut och comeback!

Stora snackisen i bastun idag var olika debuter. Mer om detta lite längre ner.
Kommer istället berätta om en comeback idag! Han har varit på familjesemester på Gran Canaria!
Idag var han tillbaka i träning, ÄNTLIGEN. Det är många som har längtat. Robban "målskytten" Björklund, behöver jag säga mer. Fötterna glödde under alla de ryska övningarna idag. Skönt att ha honom hemma igen!

En annan som var tillbaka på träningen var Plura! Efter en krock i mitten på förra veckan har han uteblivit på de ordinarie träningarna. Så det var också skönt å se honom idag och även hans bländande utkast ;)
Han har mycket att göra på jobbet nu, så fredagen kommer väl till pass för Pårydsexpressen!

Debuter var det ja!!
Adnan har redan gjort sin debut! Vilken grabb, man fäller en tår över vad denna pojk presterar! Ojojoj!!
Mer behöver inte tilläggas tror jag inte! Vad det är för debut jag pratar om låter jag dock vara osagt, kan väl säga att det är något mellan himmel och jord iaf =)

KORTISAR:

Krutgubben Emilsson och jag körde lite benövningar idag, oerhört seg man det där!
Westling är kvar i redskapsrummet och letar efter bollen han sköt iväg!
Det är "grym" FIFA-turnering i helgen.
Robban har provat nya matchkläder!
Berg målar om hela Vickan!!
Lessebo spelade 11-11 på gruset ikväll.
Hur billigt är det att handla friluftskläder på Erikshjälpen?
Har utslag i nacken efter tjurens flåsande, flyttade ut Mike´s grejer i helgen.
Österdam är träningslediga.
Det räcker så.....

Paaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0