3-3

Matchen mot Nosaby slutade 3-3, ett resultat som var ganska bra om man skall förstå Gits.
Målskyttar var Tommy P, Robban och Adnan! Härligt.
Jag själv fick vara på hemmaplan idag. Foten är rejält svullen, sånt man får leva med. Konstgräs är bra i vissa avseenden andra inte.

Min dag har varit väldigt lugn, Stensson har bjudit på lite dans idag. En luktdans så att säga, med bister eftersmak.
Ikväll är det meloidifestivalen, en tävling som jag mer eller mindre tycker ha mist sin charm.
Annat var det när det var schlagerfestivalen, då höll bidragen hög klass. (Det var bättre förr)

Nicke vann på tipset idag, något som Lars H inte är helt tillfredsa med!
Det ska dock tilläggas att Lasse är på ett strålande humör.

Österdam vann med 3-1 idag, riktigt kul. Klara Grönevik stod för 2 utav målen, Amalia Karlsson det andra.
Amalias syster sägs vara på väg tillbaka til ÖIF. Det verkar som att de blir intressant och kolla på damfotbollen iår, det skrapar ihop ett rätt så slagkraftigt lag iaf som det ser ut nu. Det har värvat en målvakt med efternamnet VAKT, jag menar, hur respektingivande är inte de??

Nu ska jag käka lite mat, sen bär det upp till Fånge. Det är nog en jäkla skiva på gång om man ska tro Stene. Han dansar med lappar ikväll.

Paaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Fan 4

Robban 2, Adnan 1

2011-02-20 @ 21:17:53
Postat av: Fan 4

Robban 2, Adnan 1

2011-02-20 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0