Torka

Vad gällande bloggen, men på marken är det hur sunkigt som helst!
Det är svårt att bedriva egenträning när marken är som den är? Det är därför det finns konstgräs säger ni! Det är ju faktiskt sanningen, men har man inte det att tillgå är det inte lätt. Då får marken under ens fötter duga gott!
Jag klagar inte så mkt heller, det är ju bra för balansen att springa i lervälling! Och det är väl det närmaste välling jag kommer i mitt liv. Det kom inte på tal när man var liten, då var det bröstmjölk som gällde!!
-
Igår hade vi "träff" med det gänget som spelade 2010. Ett tragiskt år på många sätt. (Degradering till div 3)
Vi miste en oerhört bra lagkamrat, Shayan Taleb. Jag har tidigare valt att inte skriva något om min föredetta bänkkamrat. Varför vet jag egentligen inte, det är svårt att skriva om det. Jag har svårt att ta in det som har hänt, ibland tror man fortfarnade att han ska rulla in på sin longboard, sätta sig jämte en och skratta lite, vända upp röven och fisa mot en.
Även om det inte var en enda människa i närheten åt andra hållet så föll alltid valet att "skita" åt mitt håll. Därefter föll ett sånt asgarv och njutelse över det som nyss hade inträffat, jag som offer/drabbad var allt annat än glad!
Det var bara att köpa!!
En fantastisk människa, oerhört älskad och omtyckt. Han sitter och ler nånstans, precis som bara han kunde!

Dagen idag:

- Möte om framtiden
- Kollat på: "När Karusellerna Sover"
- Lagat mat med Bamse och Danne!
- Lite fotbollstittande, många bra matcher!
Kvällen fortsätter i Eboda, det blir nog inte mycket gjort. Invänta en ny vecka, inte vilken vecka som helst, JULVECKAN!! Alla klappar klara, ojojoj!
-
Paaaaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0