Sverige tar sig ann!

Nu ligger man bänkad, spänd av förväntan. Sverige skall möta Lettland i junior-vm i hockey!
Samtidigt som Sverige står redo för att sjunga nationalsången spelar Finland-Canada, 1-8 är ställningen!
Just Canada slog man i en träningskamp med 5-3, var skall detta ta vägen?
Alla vet att träningsmatch är träningsmatch, men man får ändå massa tankar i skallen! För jag menar, slår man Canada kan man gå långt ;)
Hoppas kan vi åtminstone göra, hoppas och tro!

Nu kör vi Sverige, på med tandskydd och håll handskarna på! 4-1 blir det!

Sänder ett tack till alla som hjälpt till med att göra första dagen utav årets JulCup kanon!
Jag har berättat för en del "städerskor" vilken enrum kärlek jag känner för dem!

Nu har det gått 4 min, Lettland pressar över hela banan!

Paaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer
Postat av: nybro-fan

har du slutat i nybro ? såg på hemsidan att du låg under "tappade spelare" isf vilket lag ska du gå till ?

2011-12-28 @ 15:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0