Nu sitter man här!

Julmat och åter julmat, den tiden är nu förbi! Nu finns det bara en sak som existerar för oss Julcups-dårar! 5 dagars glädje, tänk det!
Vi smög igång med lite "tomtar" idag på morgon. Mycket ljusglimtar där, som alltid! Där finns bara glädje, inget snack om saken. Barnen är hur lugna som helst, men hos barnens föräldrar dunkar hjärtat desto snabbare!

Skönt att vara igång efter en grön jul. En jul som har innehållit det mesta. Stundom glädje, stundom sorg. Det är ju så livet är.
Ni vet, det gäller att ser möjligheter i allt, en morgondag kommer oavsett!

Hur går det för Nybban i Kääääälmar? Snickrar Dave in några baljor? Är Gezim med? Isf är det ingen annan som har bollen de 15 min matchen pågår!!

Jag måste säga att jag har fruktansvärt svårt för att skriva, detta var en riktig pers. Det är svårt att veta vad man skall beröra, förhoppningsvis kommer det lite glädjande info inom kort.
Nu har jag iaf format något som kan kallas inlägg, känns ju skönt!

Har på känn att det kan komma in ett till ikväll, fingrarna börjar bli varma, ska bara hitta ett ämne att beröra.
Men det ska intne vara så svårt egentligen, med så mycket folk på läktarn så måste jag ju få nån inspiration!? =)

Paaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0