Kommun å stad!

Idag kommer pengar skjutas i höjden! Både bokstavligt och bildligt talat!
Varje stad av större karaktär kommer att ha ett "fint" fyrverkeri för stadens invånare!
Oj så vackert tänker en del, fy fan så dyrt tänker jag! Pengar som skulle kunna gå till skola/barnomsorg och äldreomsorgen. Det skjuter de upp för att få en bildlig stimulans i låt säga 10 min? (högt räknat)
Vore jag politiker skulle jag tryckt på denna fråga/tillställning! Men det är ju jag det? Kanske är ute å cyklar, men jag vet i fan asså!!

Detta år är snart inne på sina sista timmar, skönt kan jag tycka! Ett känsloår kort sagt, jag tror inte på att säga att nästa år blir bättre! Det krävs en handling för det, den startar här och nu! Alltid!

Så till er gott folk där ute, Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År!
Allt blir vad vi gör det till!

Paaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0