Bra respons!

På den text jag skrev igår, gällande min gode farfar! Det är ju på ett sätt smickrande eller vad man ska säga!
Sen kan jag ändå höja på ögonbrynen över hur "vi" männsikor fungerar!
För jag menar, hur många "likes" och kommentarer har man inte fått för denna text? 
Det är ofta när det är något sorgligt/ledsamt händer som folk bryr sig. 
Jag kan tycka jag har skrivit en rad "grymma" inlägg tidigare! 
Att det sen ska till en sorgsam historia för att få folk att "bry sig" är i sig aningen sorgsamt! 
Det är typsikt oss människor, vi berör och bryr oss när det händer något tragiskt, men om någort skulle råka vara bra uppmärksammas inte det på samma vis? Åtminstone känns det inte så!

En del är säkert helt med på hur jag menar och en del väljer väl att feltolka det och tycker att jag är en otacksam snorunge. Isf får det vara så, jag vet iaf vad jag menar!! ;)

Sen är jag självklart glad över allas kommenatarer och tankar, men jag blir aningen kryptisk över detta!
Men som sagt, Tack!

Nu drar vi mot Nybban! Träning på schemat, skönt som fan. Undrar hur statusen är på konstgräset?

Emmaboda efter det.

image description

Paaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0