Påtryckningar!!

Från allmänheten, de "klagar" å vill att jag ska uppdatera bloggen lite oftare! Ska försöka ta mig i kragen och göra detta! :) Jag har flyttat, bor ute i skogen nu, lugnt och fridfullt men långt ifrån bredband och andra tekniska hjälpmedel! Jag har knappt nån täckning på min telefon, så det tar lite tid med både inlägg och uppdatering! Men man ska väl inte skylla på nåt ;) Det sämsta med telefonen är att texten flyter samman när man sedan väljer att "publicera" texten! Ni får ha överseende med detta! Vad har då hänt? Tja, vi har spelat match mot Alstermo idag, seger med 1-0! Det var inte vackert, men det var iaf en seger! Jag sa till en Alstermo-spelare att de spelade fruktansvärt tråkigt, spelaren svarar då: då har vi lyckats! Snacka om fotbolls-utveckling? Eller, knappast! Fast det var väl inte riktigt hela sanningen egentligt, faktum med är att Alstermo spelade rätt ok i första, blad de bättre jag har mött dem! Men i andra var det de "gamla" Alstermo vi såg! ( då kom även mitt påstående till spelaren) BOLT tjuvstartade sig ur VM-finalen på 100 m för herrer! Grovt dessutom! Är han dopad? Ville han inte ta seger-testen? Eller vad vet jag, känns som om de testas rätt ofta! Men det var det första som dök upp i min skalle! Han som vanligtvis är synonym med lugnet själv, han startade som en nykomling i dessa sammanhang, nervöst och chansartat! Men men, alla är vi människor och kan prestera mindre bra ibland? Även Bolt!? Så var iaf idag! Markku Ahonen har stängt ner sin blogg! Vad hände där? Trist som attan! Det är en sida jag besöker varje gång jag "kopplar" upp mig! Han är en gammal man säger han, men va fan, så gammal är du inte!!!!! Winberg twittrar, hinner inte kolla nån fotboll! Sammandrag utav VM!!! Paaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0