Fredag

Idag var det dags, sista dagen i våffelstugan. Nu kan man återgå till det normala, alltså lukta rätt så gott och slippa våffeloset. Visst en del kanske föredrar det framför min vanliga lukt, men jag är nöjd över att snart vara återställd.

Mer under fredagen:
Träning, en blöt sådan. Rätt bra träning, bra fart på spelet. Det blir ju nästan lite fel nu på träningen, i och med att vi rullar så mycket boll under matcher och alla träningar, så de laget som får börja med boll har den tills det antingen har blivit mål(då det andra lagets boll) eller om "matchtiden" tar slut!!!! Hängde ni med? Jag fattar i alla fall vad jag menar!!
Imon är det derby!!!
Blåstället på, rase till Kalmar med den riktiga kaptenen. Han ska koll urvalet lite, har man ett sådant utseende som honom är det väl bara å välja??
Hoppas på en riktigt fajt!! 
Hoppas även att Svenne nickar in ett par bollar, samt att Mamy lirar precis som vanligt!! Alltså fantastiskt.
Ska bli gott och avnjuta en kopp varmt kaffe på Gröndal. Lite efter 14 dyker man upp. 

Nu ropar de om käk här nere, satan, jag som hade tänkt mig ett långt inlägg, detta tog 3:47.

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0