Vart tog vägen vägen? Är vi på en åker och åker?

Så skulle det kunna låta om man kör av vägen, nu skulle detta kunna vara en inledning till att berätta att jag har gjort det ikväll. Men självklart kommer det inte vara så, för man är ju en förträfflig bilförare.  Istället kommer jag prata om något helt annat!
Lite om dagens träning, hur den var och vad den innehöll. Kommer också berätta lite om dumma målvkater eller i alla fall om en. Nämner kanske nåt om Festim, om jag orkar. Kan redan nu berätta att de kommer jag inte göra!
Så nu börjar vi.
Träningen var rätt slätstruken idag, tyvärr kan man ju säga. Inget vidare angagemang från någon egentligen. Spelet blev något efter ett lite kortare snack. Kan det vara lite premiärnerver som spökar hos vissa utav spelarna? Eller är det för att Philip och Robban är borta??
Angående våra målvaketer, Pontus frågade Robban om han hade sett derbyt igår?
Robban kliade sig lite i huvudet, funderade och svarade: Menar du Göteborg mot AIK?
Ja jag säger då det, målvakter är ett speciellt släkte!!!
Fick låna sotarns bil idag, lite bättre än våran det måste jag säga! Det lät inget om den och växelspaken sätt i "brösthöjd". I alla fall i höjd med mina bröst! Det är lite olika från individ till individ som vi vet!
På torsdagsträningen kommer Barran och fotor oss, så det gäller att vara uppspacklad till sitt yttersta och hoppas på det bästa!!
Sprid detta gott folk, alla på träningen på torsdag alltså!
Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0