Kalmar

Idag har jag varit i Kalmar med den gode Mikael (f)Westling, han köpte sig 2 par skor. Mamma hade skickat med honom lite pengars så då var de inga problem att spendera!!!! En trevlig dag där vi såg en hel del storheter, bl.a. Friidrottaren Niclas Wiberg och en del IFK Kalmar spelare, ska sägas att de såg taggad ut blickarna, berodde de på att West var med eller det stundade mötet med Öster???
På tal om storheter, stötte på Daniel Holm på Vickan, han var där och gjorde nytta precis som vanligt!!!

Utöver detta har jag hunnit med lite träning på fm, det är bra för skallen. Imon drar grabbarna till Oskarshamn, man får smällt se matchen från sidan med tanke på helgens röda!!!! Tror och hoppas att de vinner!

I skrivande stund så leder Elfsborg över Kalmar, ingen mindre än David Elm som målskytt!

Undra om hockeydamerna rår på USA ikväll???
Får väl passa på att tacka Winberg för mina meter i Barran med!!

Slutligen har jag en liten hälsning till fam. Ahonen, en hälsning från Pontus "Balo" Nilsson! Han har alltid haft en förkärlek till denna familj, men rangordningen den har ändrats, anledningen är tämligen enkel, mamma Ahonen har glidit upp på ohotad förstaplats(iaf i dagsläget) hon har nämligen valt in just Pontus i hennes fotbollscoachenlag!!! Det skulle jag ha med sa Nilsson med ett leende på läpparna ;)

Paaaaaaa återseende//Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0