Fy satan!

Däcken är bytta och Empo är extremt trött! Fy satan säger jag bara, mörkt blev det också.
Nu är den röda Nybrobilen uppstylad till max.
Då har jag berättat det, nu kan jag ge er en liten premiärhint här.
Hur ser det ut i laget? Vem är het och vem är sval? Ja det ska jag svara på här, alla är extremt heta och inte en jäkel är sval!
Extra het var Kolaj idag på avslutningsövningen, han visar gryende form så här nära inpå serien. Kan det ha något att göra med att vi möter Berga?? =)
Gez slog väl avvägda inlägg, likaså Häll. Tommy försökte sig på lite frisparkar, så även Philip, vi får väl se vem som kliver fram på söndag!
Kapten Dave tog massa intervjuer så han missade lite på slutet av träningen. Tur han springer en runda innan jobbet i morgon!
Westling hoppar extremt högt, min träffar aldrig bollen.
Pontus Balo Nilsson var nöjd som få idag, anledningen var rätt enkel, jag hade bytt in honom i mitt coachlag på Barran! Från början hade jag Peter Jansson i OAIK, detta bara för att se om herr Nilsson gick i fällan och skulle börja hugga på mig? Mycket riktigt, det tog inte många timmar innan telefonen ringde, en röst sa bara till mig: BYT IN MIG!!!! Sagt och gjort, det genererade även ett par meningar på Fotbollsbloggen, oerhört stort för oss!
Nehe, nu ska jag nog krypa ner. Sova behöver man, imon är det nytt kortspel med grabbarna i skolan. Undrar om de lyckas slå mig imon? Knappast troligt?? ;)
Paaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0